poniedziałek, 17 sierpnia 2020

Album motyl


Ponownie dziś się z Wami witam ;) 
Wielu z Was już napewno po urlopie, a ja nie mogę coś znaleźć na niego czasu..
ale dla tych co byli i co planują być, mam inspirację na bazie albumu motyl.
Baza ma wymiary 20/15 cm do zdjęć w wymiarze 9/13 cm, 
lub można wkleić po kilka zdjęć w mniejszym rozmiarze, według własnego pomysłu.
Do oklejenia stron wykorzystałam papier skarpowy, stemple oraz dodatkowe tekstury, 
które nałożyłam przez maski w różnych wzorach. Strony okładkowe otrzymały
kompozycje z wyciętych elementów w letnim klimacie, tekturkami oraz jutą i muszelkami.
Myślę, że będzie to piękna oprawa waszych wakacyjnych wspomnień :)











Baza albumowa MOTYL 15x20cm      Tekturki zestaw KORONKI 5 szt

Przesyłam serdeczności,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz