wtorek, 7 kwietnia 2020

Prosta wielkanocna dekoracja

Simple Easter decor

Witam Was w tym jakże nietypowym Wielkim Tygodniu. 
Dziś chciałabym pokazać, że nawet jeśli na nadchodzące święta spędzimy w izolacji to i tak warto udekorować dom.
U mnie jest to prosta dekoracja stołu, bo choć moje kartki są "na bogato",
 to we wnętrzach preferuję prostotę i funkcjonalność.

Hello everyone in this non typical Holy Week.
Today I would like to show you that despite the isolation  during this Easter you can still have a nicely decorated home.
I made a simple table decor. My cards are always rich in embellishments, but in interiors I preffered simplicity and practicality.

Do zrobienia dekoracji użyłam styropianowych jajek, (ale można też wykorzystać wydmuszki lub jajka ugotowane na twardo). Zmieszałam białą farbę akrylową i czarne gesso i przy pomocy przerwanej na pół gąbeczki pokryłam szarym kolorem jajka. Dzięki temu uzyskałam nierówną fakturę, która po 2 warstwach dobrze ukryła teksturę styropianu.

Na to nakleiłam tekturki używając żel medium. Jajka dokładnie owinęłam folią spożywczą z rolki i zostawiłam na kilka godzin do wyschnięcia. Później tym samym szarym kolorem pomalowałam tekturkę. Efekt betonu uzyskałam przecierając jajka metodą suchego pędzla i kilkoma odcieniami szarej farby.
Jak Wam się podoba taka "betonowa" dekoracja wielkanocnego stołu? 😉

To made my decor I used styrofoam eggs(you can also made it from blown or hard boiled egg).
I mixed a white acrylic pain and a black gesso and using torn sponge I painted eggs. With this method I achieved rugged facture, which after 2 layers of paint covers a styrofoam texture nicely.

Using gel medium I glued chipboard pieces onto eggs. I covered it with a cling film and leve it to get dry for couple of hours. Later on using the same shade of gray paint i covered all chipboards.
Concrete effect was made using a dry brush technique and a few shades of gray paint.
How do you like my "concrete" Easter table decor? 😉







Wykorzystałam / I used:

  


Do zobaczenia wkrótce/ See you later




4 komentarze: