piątek, 24 kwietnia 2020

Foto kurs - książka czekoladownik


Witajcie kochani,

Dziś już piąteczek, więc przychodzę do Was z prostym kursem 
na ozdobienie bazy książki, do której z powodzeniem można zapakować czekoladę.
 Będzie to wyjątkowy upominek na każdą okazję, a tym bardziej na zbliżający 
się Dzień Matki i z powodzeniem jeszcze zdążycie go zakupić oraz ozdobić ;)


Przygotowałam sobie bazę książki, papier, wycięte elementy z arkusza,
wstążkę, kawałki koronki, tekturki i kwiaty,
poniżej wstawiam link do sklejenia tej bazy w razie problemów
http://filigranki-pl.blogspot.com/2018/09/poduzna-ksiega-kurs-skadania-book.html


zaczęłam od docięcia i przyklejenia elementów do środka 

po oklejeniu przygotowałam sobie również matę do wpisania życzeń 

 kolejnym krokiem było nałożenie embossingu przezroczystego na tekturki,
ale to nie konieczne 

następnie okleiłam wierzch bazy i przystąpiłam do wykonania przestrzennej kompozycji  

taki otrzymałam efekt tej pracy


ze sklepu wykorzystałam:

Kartka/książka DL baza z beermaty 14x24cmTekturka FLORA 16

                                                        Tekturka FLORA 16

mam nadzieję, że mój pomysł przypadnie Wam do gustu
i również stworzycie piękne książko- czekoladowniki upominkowe, 
którymi pochwalicie się na naszej stronie na Fb.


Serdeczności i do niebawem 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz