piątek, 17 kwietnia 2020

Kurs na ślubną kartkę sztalugową


Witajcie

Dziś chcę Wam pokazać kurs na prostą kartkę sztalugową


Będziemy potrzebować

 2 paski papieru o gramaturze 290 - 300g
o wymiarach 
29 cm x 10 cm
ulubione papiery 
wraz z arkuszem dodatków do wycinania

tekturki
klej
nożyczki
bigownicą
trochę gazy
kostki dystansowe



Zaczynamy


Jeden pasek bigujemy w dwóch miejscach : 7cm i 14,5 cm
Drugi pasek przecinamy na pół 







To  będzie nasza baza



Rozpoczynamy ozdabianie,
 ja zaczynam od wyklejenia papierem ozdobnym środka oraz tyłu kartki 



 Na drugim pasku, zaczynamy tworzyć naszą kompozycję główną
Jak widzicie dolną warstwę dałam bardzo wzorzystą 



 a następnie na dystansach dałam papier z tego samego arkusza którym wykleiłam środek




To moja podstawa, teraz kompozycja główna, 

Najpierw dałam dwa paski podklejone ciemno szarym papierem dla ożywienia

a następnie trochę gazy, tekturka


kwiaty wycięte z kolekcji oraz border z tekturkowej ramki



drugą część borderu wsunęłam pod napis 
tu ważne - napis naklejamy w środku naszej bazy na dystansach
dzięki temu kartka będzie ładnie stała



widoczny biały prostokąt smarujemy klejem i naklejamy naszą kompozycję




nasza kartka jest gotowa



tak prezentuje się złożona  kartka



Mam nadzieję, że kursik jest czytelny :)

a ze sklepu wykorzystałam



Tekturka TEKST 47      Victorian Home ZESTAW 12szt. papiery dwustronne 30,5x30,5 cm SCRAPBOYS

Pozdrawiam wszystkich

Bogusia

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz