piątek, 8 marca 2019

Męska zawieszka

Cześć/Hello,

Jest mi bardzo miło, że w najbliższym czasie będę mogła tworzyć dla Filigranek. Będę starała się pokazywać różne prace, różne techniki, mam nadzieję że uda mi się Was czymś zaskoczyć.

I'm pleased to announce in the next few months, I'll be in DT Filigranki. I'll try to show you different type of works, techniques. I hope so that I'll suprise you:)

Na moją pierwszą inspirację przygotowałam męską zawieszkę. Filigrankowa tekturka z narzędziami idealnie się do tego nadaje.

For my first inspiration I prepered hime decor, in a manly style. Our chipboard with tools is made for that kind of works.



 



Użyłam/ I used:


Kreatywnego dnia!
Have an creative day!



2 komentarze:

  1. Świetna ta zawieszka, coś takiego chodzi mi ostatnio po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) jak się uda to koniecznie się pochwal. Taka praca mediowa to świetna zabawa:)

      Usuń