czwartek, 7 marca 2019

Drzwi do Watykanu

Witam Was bardzo serdecznie. 
Dzisiaj mój pierwszy post na blogu Filigranek. Będę tu gościć przez  najbliższych 6 miesięcy
 i obiecuję, że nie będzie nudy.
Z tej okazji przygotowałam album w formie drzwi, który zostanie wręczony papieżowi Franciszkowi podczas osobistej audiencji.


Drzwi pokryłam farbami akrylowymi w trzech kolorach. Korzystałam tutaj z tutorialu na blogu Filigranek, który wykonała Monika Janiszewska-Rosik. Ja dodatkowo pokryłam całość woskiem Pentart - chameleon brzoskwinia, który kupicie tutaj. Efekt bardzo mi się podoba.
.




Wszystkie użyte tekturki, zarówno symbole jak i napisy zembossowałam.




Na białych kartach podpisy złożą pielgrzymi.




Udało mi się uzyskać na różańcu niezwykły efekt. Tekturkę pokryłam brązową farbą akrylową, potem przezroczystym pudrem do embosingu. Podgrzałam nagrzewnicą, aby puder się stopił. Następnie nałożyłam odrobinę wosku, którego użyłam do drzwi. Jeszcze raz podgrzałam. Wosk się cudnie stopił, przez co różaniec ładnie wkomponował się w papier.


Pielgrzymi są z Kaźmierza pod Poznaniem. Dlatego na kolejnych skrzydłach drzwi umieściłam herb Kaźmierza i herb papieski.Pod herbem papieskim widnieje zawołanie papieża Franciszka po łacinie i w języku polskim.





Użyłam:






  Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz