niedziela, 17 marca 2019

box z Sherlockiem

Witajcie:)
Chciałam Wam zaprezentować moją kolejną inspirację, tym razem będzie to box z okazji 18-tych urodzin. Box dość nietypowy, bo stworzony dla fanki serialu Sherlock. 
Do pracy wykorzystałam filigrankowe tekturki z na napisem urodzinowym oraz zrobiony na  zamówienie zestaw z Sherlockiem Holmesem, obecnie dostępny już w sklepie.
Pamiętajcie, że w filigrankowym sklepie możecie zamówić tekturki według indywidualnych potrzeb. 










Woman's World tekturki ZESTAW 11szt. Baza do boxa 10cm 
   Pasta woskowa metal aluminium 20ml SeeArt

Chciałam Was dzisiaj zaprosić jeszcze do obejrzenia mojej drugiej inspiracji.
Baza do kartki w kształcie jaja, to jedna z nowości w filigrankowym sklepie.
U mnie w wersji kwiecisto - różowej.





Użyłam:)

Baza kartka BODZIAK 14,5 cm  Tekturka WIELKANOC Lullaby ZESTAW 6 szt. 30,5x30,5 cm LEMONCRAFT


Pozdrawiam:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz