środa, 5 września 2018

Mediowa kartka ślubna - bez kwiatów


Cześć wszystkim, witajcie  :)

W dzisiejszym wpisie chciałbym zainspirować Was kartką z okazji ślubu.
Kartką o tyle inną niż większość kartek ślubnych, ponieważ nie zawiera kompozycji kwiatowej
i należy do prac z kategorii "mixed media" ;)


Kompozycje składającą się z tekturkowych motylków ułożyłam na gazie.
Najpierw jednak pomalowałam motyle białym gesso i popryskałam mgiełkami.
Po przyklejeniu motylków posmarowałam je pastą pękającą, naniosłam dodatkowe kolory, 
a po wyschnięciu natarłam miejscami pastą woskową.
Tak samo zrobiłam z sercem - użyłam białego gesso, białej perłowej mgiełki i pasty woskowej. Całość na koniec spryskałam mgiełkami. 

I kartka ślubna bez kwiatów gotowa :)




W pracy użyłam:
           

Ślę pozdrowienia, Kasia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz