niedziela, 2 września 2018

Kolorowo i uniwersalnie

Hej, witam Was wszystkich gorąco w moim pierwszym poście dla Filigranek 😃
Przychodzę dziś z kartką w formacie DL w żywych, soczystych kolorach. Kartka jest uniwersalna, przeznaczona na wiele okazji, u mnie akurat są to imieniny.

Hi, I'm welcome all of you in my very first post for the Filigranki 😃
Today I coming with a card in DL size, in a bright, vivid colors. It's an uniwersal, multi occasion card(my project is for a Nameday).

Okrągła ramka z koralikami to nic innego jak rameczka do przeplatania wstążką, którą zembossowałam na gorąco pudrem w kolorze miętowym. Zamiast tasiemki użyłam tu srebrnego drucika i koralików(przepletłam je nieco chaotycznie 😉). Wykorzystałam też papiery Mintay z kolecji "Birdsong" i "Together", oraz tekturkę z łapaczem snów, którą rozcięłam i jej częściami wypełniłam kompozycję.

Circular shape frame, which  it's actually one made to interlace a ribbon, I heat embossed in mint. 
Instead of a tape I used a silver wire with beads(which I plaited a bit chaotic 😉). 
I used a Mintay "Birdsong" and "Together" collection and a chipboard with dream catcher, which I cut and filled up my composition.











W pracy użyłam:
In my project I used:



Pozdrawiam:
Greetings:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz