sobota, 29 września 2018

księga na osiemnaste urodziny

Witajcie.
Dziś chciałabym pokazać Wam wyjątkową pracę- księgę stworzoną na 18 urodziny. Kurs na złożenie bazy księgi znajdziecie klikając tutaj. Był to mój pierwszy post dla Filigranek, a dziś przyszedł czas na pierwszą pracę :)
Bazę księgi ozdobiłam oklejając nawet jest grzbiet soczyście żółtymi papierami "Bananarama" od UHK Gallery. Wierzch jest bardzo delikatny i stonowany. W środku na okładce zrobiłam kieszonkę na życzenia, oprócz tego umieściłam dużą ilość kwiatków, trochę sizalu i oczywiście imię solenizantki.

Hello
I'd like to show you a very special project today. It's a book-card for 18th birthday. You could see an asembly tutorial for it here. It was my first post for FIligranki and now it's time for my first project :)
I decorated the book with UHK Gallery "Bananarama" papers. I also decorated the edge with the  paper. It looks delicate outside. I created a pocket for greetings on the front cover. I used lots of flowers inside, some sisal and I also put the name inside.













Użyłam: / I used:

Kartka/książka baza z beermaty 15x15cm  Magnolie MIX FIOLET 35mm, zestaw 50szt. UHK WABI-SABI zestaw 30,5x30,5 cm

Do zobaczenia / See you next time


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz