sobota, 30 stycznia 2021

Ramka owal na ślub


Witam serdecznie,

Przygotowałam dla Was na dzisiejszy post ramkę w kształcie owalu, 
którą okleiłam papierem, następnie nałożyłam wzory przez maskę 
i za pomocą gąbki moczonej delikatnie w białym gesso przetarłam całość bazy.
W środek ramki wkleiłam tekturkę 3D pary młodej na mostku 
i ozdobiłam kompozycją kwiatową.
Teraz wystarczy dołożyć tylko personalizację i upominek gotowy :)
Myślę, że może być również wykorzystany na rocznice ślubu.

Zobaczcie i dajcie znać co o tej inspiracji myślicie ?









i jak zawsze ;) lista podlinkowanych produktów: 


Ramka OWAL przestrzenna 185x135mm    Para Młoda 3D         Tekturka TELEFON KOMÓRKA MOBILE

                               Tekturki SERCE KORALE PERŁY SZNUR 5 szt     Pearlmaker perełki w płynie 10ml RÓŻ


Przesyłam serdeczności!




4 komentarze: