czwartek, 21 stycznia 2021

Gratulacje! Zostaniecie dziadkami

Witajcie!


Dzisiaj obchodzimy Dzień Babci a jutro Dzień Dziadka. W tym miejscu chciałabym wszystkim babciom i dziadkom życzyć dużo zdrowia i radości z posiadania wnuków :)

Jako inspirację przygotowałam kartkę w kształcie bodziaka, która jest jednocześnie informacją, że rodzice zostaną dziadkami. W środku znalazło się również miejsce na zdjęcie USG dziecka.

Wiem, że ponownie wykorzystałam papiery od Craft O'Clock z kolekcji "Kochaj mnie na zawsze", ale wydaje mi się, że są bardzo uniwersalne i naprawdę piękne :)

Korale od bazy do tortów wykorzystałam jako kołnierzyk, wyglądają jakby były zaprojektowanie pod bodziaka :)


Co myślicie o takiej formie poinformowania bliskich o radosnej nowinie? :)







Ze sklepu wykorzystałam







 Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz