piątek, 15 stycznia 2021

Obrotowy plan lekcji

 Dzień dobry kochani.

Kończą się ferie i po weekendzie dzieci zaczynają drugi semestr nauki.
Spieszę więc do Was z pomysłem na plan lekcji wykonany na naszej obrotowej bazie, 
która jak się okazało bardzo przypadła wam do gustu i jest zdecydowanym hitem stycznia.
 
 

 
Dziewczyny z naszego DT pokazały Wam już tą bazę w kilku odsłonach jako piękne kalendarze. Przyznam się Wam, że wstępnie w moich planach również miał być kalendarz, jednak tak bardzo obrotowy mechanizm bazy przypadł do gustu mojemu synowi, że ostatecznie postanowiłam ją wykorzystać na plan lekcji.
 

Jako, że to plan lekcji dla chłopaka, to nie mogło być zbyt cukierkowo ;)
  Postawiłam na czerń, granatową kratę i jeans.
 

 

 
Na bokach bazy przykleiłam małe kieszonki, które mogą pomieścić drobne  szkolne "przydasie" jak np. spinacze czy zakładki indeksujące.



Do bazy przymocowałam też "klips" na notatki, zrobiony z drewnianej mini klamerki umieszczonej na patyczku, na takiej wysokości żeby spokojnie można było przerzucać karty.






A wy jaki macie pomysł na wykorzystanie naszej obrotowej bazy? 
Pamiętajcie, że ogranicza Was tylko Wasza wyobraźnia.



Przy okazji przypominam Wam 
o naszym konkursie odnośnie tej właśnie bazy:


 Zapraszam Was serdecznie do udziału,
 a szczegóły i pełny regulamin znajdziecie tutaj

 
 
do zrobienia mojej wersji użyłam bazy obrotowej z 5 kartami oraz ozdobnych linii,
 które znajdziecie w naszym sklepie klikając na poniższe zdjęcia:
 
   



Jeśli jednak planujecie wykorzystać naszą obrotową bazę do wykonania kalendarza 
polecam Wam tą wersję  👇 
zawiera ona 6 kart oraz wydrukowane kalendarium na 2021r.
Dodatkowo teraz możecie ją nabyć z 15% RABATEM!
 
      
   

pozdrawiam Was cieplutko

Ania - Dusza z papieru

 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz