poniedziałek, 18 stycznia 2021

Exploding box dla majsterkowicza

 Witajcie.

 Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami inspiracją
 na męski exploding box dla "Pana złotej rączki".



Pewnie wielu z Was, podobnie jak kiedyś i mnie, 
ciężko jest robić jakiekolwiek prace bez użycia kwiatuszków ;) 
Męskie projekty nie są jednak aż takie trudne gdy możemy chwycić się 
jakiegoś motywu przewodniego.
W tym projekcie motywem przewodnim były narzędzia .
 



Jakiś czas temu, pokazywałam Wam tu na blogu jak złożyć oraz pomalować 
zarówno skrzyneczkę jak i narzędzia znajdujące się w zestawie.
 
 Znajdziecie ten wpis tutaj:
 




 




Część ze sporego zestawu 9 narzędzi, które są w zestawie ze skrzyneczką,
 postanowiłam zamiast wkładać do środka skrzynki,
użyć do dekoracji poszczególnych ścianek i wieczka boxa.
 

 
 
 


 
 






Trochę mediowania, stonowane kolory i baza eko,
 sprawiły, że box ma męski klimat.

Do jego wykonania użyłam

     
  
    
 
 
pozdrawiam Was serdecznie
 
Ania - Dusza z papieru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz