środa, 5 grudnia 2018

Walizka w stylu Skandynawskim

Jakiś czas temu przygotowywałam dla was tutorial jak złożyć tekturkę walizkę.
W dzisiejszej inspiracji chciałam wam pokazać, jak ją ozdobiłam.
Some time ago I was preparing a tutorial for you how to fold a cardboard suitcase.
In today's inspiration I wanted to show you how I decorated it.



Jako, że zima zawładnęła moją pracownią, postanowiłam walizkę ozdobić w stylu skandynawskim.
Postawiłam na chłodne, neutralne kolory i naturalne dodatki.
As winter took over my studio, I decided to decorate the suitcase in the Scandinavian style.
I choose cool, neutral colors and natural additives.




Walizka ma wymiary idealne do przechowywania zdjęć, więc zdecydowałam, że schowam tam zdjęcia z zimowych spacerów po lesie.
Muszę tylko poczekać na śnieg :) 
The suitcase is ideal for storing photos, so I decided to hide photos of winter walks in the woods.
I just have to wait for the snow :)






Wykorzystałam:
I used:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz