piątek, 21 grudnia 2018

Pudełeczko na przybory - foto kurs

Witajcie :)

Inspiracji świątecznych wszędzie pełno - także na naszym blogu.
A ja postanowiłam pójść nieco do przodu...
Wiecie, że 8 stycznia jest obchodzony Dzień Sprzątania Biurka?! :D
Stąd pomysł na przygotowanie pojemniczka na przybory do pisania.

Dla ciekawskich co i jak, zapraszam na prosty foto kurs z użyciem kilku mediów.


  • Pudełko powstało z opakowania po telefonie - gruby, porządny kartonik ścięłam do wysokości odpowiedniej na długopisy i inne przybory. Znalazłam też w moich przydasiach drewnianą podstawkę, którą także wzięłam na warsztat :) Przybornik na biurko do samodzielnego ozdabiania możecie także znaleźć w naszym sklepie (link na koniec).
  • Wszystko pomalowałam białym gesso.
  • Na pudełku odbiłam za pomocą pasty strukturalnej dwa wzory masek (tekst pisany, i tarcze zegara). Zrobiłam tak na czterech ściankach pudełka. Tu musicie uzbroić się w cierpliwość, by pasta spokojnie wyschła, lub użyjcie nagrzewnicy (ewentualnie suszarki do włosów).
  • W spisie produktów podałam dla Was link do masek z naszego sklepu.


  • Po wyschnięciu czas na najlepsze! Barwienie! Malowanie, chlapanie, nacieranie - co tam tylko chcecie :) Robię to niezbyt dokładnie, bo zależy mi na kolorystycznym chaosie.
  • Maźnęłam najpierw metaliczną szarą farbą akrylową...

  • Następnie mixem kolorów farb akrylowych- biel, turkus, zieleń. Możecie także malować mgiełkami - zwykle psikam mgiełkę na plastikową tackę lub folijkę i stąd nanoszę pędzelkiem na ozdabiany przedmiot. 



TEKTURKA

  • Tekturkę maluję białym gesso, a następnie pryskam zieloną mgiełką.



  • Smaruję tekturkę klejem i przyklejam do pudełka. Gdy klej nieco wypływa spod tekturki, to zawsze rożkiem sztywniejszego papieru zbieram jego nadmiar. 
  • Tekturkę podzieliłam na pół i umieściłam na dwóch ściankach pudełka.



  • Na koniec jeszcze podmalowuję tekturkę, żeby wyglądała spójnie z tłem.

  •  Ostatnie dekory - za pomocą kleju na gorąco przyklejam kwiaty z foamiranu, metalową ozdobę "handmade" oraz mini spinacz.


  • Dodatkowo naniosłam punktowo żel z efektem szkła (taki efekt rosy), możecie alternatywnie użyć np. kleju magic, który po wyschnięciu również zrobi się przezroczysty i da pożądany efekt.


Tak wygląda gotowe pudełko wraz z podstawką.
Środek pomalowałam i "naciapałam" farbami.





Zachęcam Was do zabawy z mediami, jeśli dotąd nie mieliście okazji spróbować.
To przyjemna i wciągająca forma twórczości :)

W naszym sklepie możecie znaleźć produkty, które użyłam  ;)

   



Pozdrawiam Was serdecznie
i życzę Wam dużo spokoju i dobrego humoru na nadchodzące Święta, 
a w Nowym Roku realizacji małych i dużych planów
oraz ogromu pięknych twórczych projektów! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz