sobota, 8 grudnia 2018

Świąteczna księga / Christmas book

Na prośbę tych z Was, którzy nie mogli uczestniczyć w organizowanych przeze mnie warsztatach (chociażby ze względu na lokalizację), prezentuję dziś jedną z kartek-książek, ze wszystkimi szczegółami oraz listą produktów, które zostały wykorzystane do jej przygotowania. Jeśli pokusicie się o samodzielne wykonanie to koniecznie pochwalcie się efektami, będzie mi miło :)
Jak wiecie ja stworzyłam dwie kartki, w zupełnie innych klimatach - jedna typowo zimowa, w odcieniach błękitu i bieli, druga natomiast dla odmiany w stylu vintage. Dziś pokażę pierwszą z nich:

Some of you who couldn't attend my workshop asked me to show photos of the book-card with the list of products which I used to make it. So here it is :) If you will create such card by yopurself please share with us, it will be pleasure for me to watch.






Do tej wersji wykorzystałam produkty:


    

 


Pozdrawiam,
Asia



2 komentarze: