środa, 1 sierpnia 2018

Serce / The heart

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was pudełko w kształcie serca, ozdobione pięknym tekturkowym narożnikiem oraz borderem, który powstał do kompletu na moje specjalne zamówieniePudełko okleiłam papierami The Scrap Cake i delikatnie postarzyłam woskiem w kolorze starego złota. W kilku miejscach dodałam nieco blasku nakładając przez maskę odrobinę jasnoróżowej perłowej pasty. Tekturki pokryłam bezbarwną pastą pękającą.

Hello!
Today I have for you a heart-shaped box, decorated with a beautiful chipboard corner and a borderThe box is wrapped with The Scrap Cake papers and gently aged with the golden wax. I have added some shine by applying in some places a little pearl pale pink paste. Chipboards were covered with a transparent crackle paste.







W pracy użyłam:
I've used:



 



Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz