sobota, 18 sierpnia 2018

Ramka przestrzenna typu shadowbox / Shadowbox frame

W naszym sklepie pojawiła się ostatnio baza do ramki typu shadowbox - świetna jako oprawa do zdjęcia ślubnego lub dziecięcego. Ja wybrałam tą pierwszą opcję i ozdobiłam ją w romantycznym stylu shabby chic.
In our store there is new product - shadowbox frame base - it's great to use as wedding frame or for a baby photo. I chose the first option and decorated it in romantic style shabby chic.

Jeśli jesteście z Katowic lub okolic i chcielibyście podobną ramkę stworzyć wspólnie ze mną na warsztatach to zapraszam już za tydzień w sobotę (25.08) do pracowni Filigranek :)
Tutaj jest link do warsztatowego wydarzenia: https://www.facebook.com/events/316694418900000/








Do wykonania tek ramki użyłam wielu tekturek, które idealnie wypełniły wszystkie wnęki oraz samą ramkę, a oto ich lista:
I used a lot of chipboard elements which fulfilled all the empty places, here is the list of products:




Mam nadzieję, że zainspiruje Was to do stworzenia podobnych ramek :)

Pozdrawiam,
Asia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz