czwartek, 16 sierpnia 2018

Kartka ślubna z ptaszkami / Wedding card with birds

Witajcie! Przyszła pora na mój pożegnalny post. Bardzo dziękuję Wam za te wspólne 6 miesięcy, było mi niezmiernie miło tworzyć dla Was inspiracje z wykorzystaniem wyjątkowych filgrankowych tekturek. 

Hello! It's time for my farewell post. Thank you very much for these six months together, it was very nice to create inspirations for you with the use of special filigree chipboards.


Tym razem przygotowałam dla Was prostą, sztalugową kartkę z uroczymi ptaszkami. Ptaszki umieściłam na kwiecistej gałązce. Bardzo podoba mi się jak ładnie się razem skomponowały.

This time I have prepared for you a simple, easel card with cute birds. I placed birds on a flowery twig. I really like how well they have composed together.



 Wykorzystałam: / I used:

Tekturka BOMBKA okrągłaTekturka FLORA 6
Ściskam! / Hugs!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz