poniedziałek, 4 czerwca 2018

Mini kartka w mini pudełku

Cześć, witam Was serdecznie!

Mam dziś dla Was mini inspirację, a mianowicie karteczkę, 
którą umieściłam w pudełku (czekoladowniku) dla czekoladek mini Ritters Sport. 
Wiele kolorów owej bazy (10 x 10 cm) możecie znaleźć w naszej ofercie. 
Wykonana przeze mnie kartka ma wymiary 9 x 9 cm, jest to świetna powierzchnia
dla niewielkiej kompozycji. 



Co i jak?
Użyłam papierów Lemoncraft - Gossamer Blue, które postrzępiłam na brzegach. Odbiłam wzór maski za pomocą bezbarwnego matowego żelu 3D, po wyschnięciu przetarłam wzór woskiem - dzięki temu ładnie się wyeksponował. Następnie ułożyłam kompozycję: kilka ścinków imitujących drewno, kwiat magnolii, liście, sizal, fragmenty tekturki. Kwiat oraz  tekturkę prysnęłam turkusową mgiełką oraz natarłam woskami (odcienie brązu i fioletu).




Z Filigrankowego sklepu użyłam m.in.:

   

   

     


Życzę miłego dnia oraz wielu przyjemnych mini projektów :)
Pozdrawiam ciepło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz