czwartek, 21 czerwca 2018

Kwieciste L, czyli kurs na tekturkową literę 3D

 Lubię robić prace o nietypowych kształtach, dlatego idealnymi dla mnie są tekturkowe litery 3D z Filigranek. Dzisiaj na przykładzie litery L, chciałbym Wam pokazać w jaki sposób je sklejam i ozdabiam.

Jak już wspomniałam pracuję z bazą litery L


Na początku z papieru scrapowego wycinam paski o odpowiednim kształcie i wielkość, uwzględniając także to, że muszę zakryć wszelkie łączenia, czyli liczy się wielkość całkowita każdego z elementów.



Brzeg każdego z elementów koloruję tuszem.
 

Teraz na tylną ścianę tekturki naklejam papier scrapowy.


 Po jej odwróceniu przyklejam do tej część pozostałe elementy tworzące szerokość naszej litery.

 

Teraz naklejam ostatnią część, czyli front litery.

 

Następnie każdą ze ścianek oklejam papierem scrapowym.

 

Tak przygotowaną literę można dowolnie przyozdobić. Ja zrobiłam to tak:



A teraz szczegóły:




 Wykorzystałam:

https://www.filigranki.pl/3d/4345-litera-3d-przestrzenna-duza.html

Pozdrawiam serdecznie :-)
Danfi

https://pasjedanfi.blogspot.com/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz