piątek, 29 czerwca 2018

Mediowy kuferek - kurs

Dzień dobry :)

Dzisiaj przygotowałam dla Was foto kurs na mediowy kuferek 3D, który można wykorzystać jako środek do exploding boxa lub samodzielne opakowanie na drobny prezent.

Elementy kuferka wyglądają tak:



Zaczęłam od sklejenia trzech ścian bocznych i podstawy.


Następnie wkleiłam wewnętrzne ścianki boczne, dzięki którym kuferek dobrze się zamyka.

Dokleiłam ostatnią ściankę i elementy zamknięcia, a następnie pokryłam całość białym gessem. Gesso nakładałam gąbeczką, żeby uzyskać dodatkową teksturę.

Wytuszowałam lekko brzegi i ozdobiłam kuferek gazą i mikrokulkami, które również pokryłam białym gessem.



Kompozycję z gazy i mikrokulek pomalowałam rozwodnioną farbą akrylową, a następnie - używając suchego pędzla - przetarłam odrobiną gessa i znowu potuszowałam. Na koniec na cały kuferek nałożyłam pastę woskową, żeby podkreślić fakturę.
Kuferek gotowy.



Użyłam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz