niedziela, 13 czerwca 2021

Szkolne podziękowania

 Witajcie w niedzielę!

Wielkimi krokami zbliża się zakończenie roku szkolnego. 
Dzieci wyczekują już wakacji, a nauczyciele wytchnienia od obowiązków.
Jeszcze tylko 2 tygodnie w szkolnych murach, odbiór świadectw i oficjalne pożegnanie.
 

Właśnie na to pożegnanie przygotowałam dziś dla Was inspirację.
Kartka w pudełeczku z podziękowaniami dla pani wychowawczyni.
Nie bez przyczyny użyłam papiery z kolekcji ScrapAndMe Blossom Blue
 - motyw niezapominajek bardzo pasuje do kartki, którą klasa chce podziękować, ale i pożegnać się z nauczycielką. 
W naszej ofercie znajdziecie dużo tekturek w tematyce szkoły i zakończenia roku szkolnego. 
Ja spośród tych wielu szkolnych motywów oraz napisów wybrałam kilka, które zobaczycie poniżej, ale zachęcam Was serdecznie do sprawdzenia również innych wzorów - każdy z pewnością znajdzie coś odpowiedniego do swojego projektu.








do wykonania tej kartki użyłam:
 
 
   

   
 
   
  

Pozdrawiam Was cieplutko

Ania - Dusza z papieru





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz