poniedziałek, 14 czerwca 2021

Podziękowanie dla nauczyciela - exploding box z tablicą 3D

 Cześć:) 

To już najwyższy czas, aby pomyśleć o podziękowanie dla nauczyciela, gdyż zakończenie roku zbliża się już wielkimi krokami. Może zainspirujecie się moją pracą i na tą okazję zrobicie boxa z tablicą 3D.

Wykorzystałam cały ogrom filigrankowych tekturek, nie przypominam sobie, żeby w którejś z moich prac było ich aż tyle;)

A więc główną rolę gra tablica 3D, w której umieściłam napis z podziękowaniem. Ścianki boczne ozdobiłam zestawem okrągłych ramek. Na jednej z nich umieściłam piękny napis - cytat. Jako dodatki dodałam pióro, serce i kredki a na wieczku umieściłam piękną, warstwową serwetkę z kolekcji Heartbeat.

 Całość jest w energetycznych kolorach i prezentuje się tak:












Pozdrawiam, Kabis


Wykorzystałam:

  
  
  
 



































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz