czwartek, 17 września 2020

Kuferek


Dzień dobry,

Każdy ma drobiazgi, biżuterię, zdjęcia itd.. więc, proponuje Wam dziś,
 inspirację do ich przechowywania w naszym pięknym kuferku o dużych wymiarach 
bo wysokość jego to 17cm, długość 16 a szerokość 12cm więc przyznacie sami,
że będzie można zakapować wiele pięknych wspomnień. 
Ja swój okleiłam papierem, potuszowałam brzegi, nałożyłam folię do złoceń, 
stemple i w miejscu centralnym, jak to u mnie ;) 
nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej na pięknej ramce retro. 
Liczę, że spodoba Wam się moja inspiracja i pokażecie swoje na naszej stronie na fb.








linki do użytych produktów:

Kufer DUŻY, skrzynia 3D na zawiasachTekturka RAMKA RETRO VINTAGETekturka FLORA 16UHK Avonlea AUTUMN ZESTAW 30,5x30,5cm
Dziękuje za odwiedziny na blogu :)
Pozdrawiam,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz