piątek, 18 września 2020

Komplet na Pierwszą Komunię Świętą

 Cześć:)

Dziś pokażę Wam komplet na Pierwszą Komunię Świętą, który składa się z kartki, pudełka z okienkiem właśnie na tą kartkę oraz.... No właśnie:) Nie od dziś wiadomo, że potrzeba jest matką wynalazków. A że ja potrzebowałam jeszcze opakowania na prezent, to pod względem wymiarów bardzo pasowało mi pudełko na bombki:) Trochę je zmodyfikowałam, obkleiłam papierami, zmieniłam układ zamknięcia, dodałam tasiemkę i już:)

Wykorzystałam całe mnóstwo warstwowych tekturek komunijnych, które świetnie do siebie pasują. 

Do kartki ozdobiłam także pudełko z okienkiem - jest świetnie, z pięknymi przeszyciami, tak więc wystarczyło dodać tylko kilka ozdób a i tak prezentuje się bardzo efektownie i elegancko.

Zapraszam do oglądania:)










Pozdrawiam, Kabis


Ze klepu wykorzystałam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz