poniedziałek, 13 lipca 2020

Komunijna kartka w pudełku - krok po kroku

Witajcie!

Mimo tego, że mamy już lipiec, to tegoroczne uroczystości związane 
z przyjęciem Pierwszej Komunii Świętej, jeszcze przed nami.
W związku z tym uznałam, że jest to dobry moment na przygotowanie komunijnej inspiracji.

Przygotowałam kartkę w pudełku z okazji Pierwszej Komunii Świętej.
Ozdobiłam ją papierami z kolekcji "Serenity" od Lemoncraft
oraz naszymi tekturkami. 

Na kartce zalazła się postać modlącego się chłopca, a tłem stała się przepiękna koronka.
Pudełko ozdobiłam warstwową tekturką z napisem oraz motywem winorośli.

Serdecznie zapraszam na moją inspirację!





Zapraszam również na film:


W pracy użyłam:

    

Serdecznie pozdrawiam i życzę twórczego dnia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz