środa, 18 grudnia 2019

W stylu Vintage

Dzień dobry ✌

Moją dzisiejszą inspiracją dla Was będzie wyczekiwana kartka w stylu vintage w niebieskich odcieniach.
Kartkę przygotowałam jako moją drugą propozycję 
warsztatu, który odbędzie się w styczniu.

Jeśli macie ochotę zobaczyć pierwszą, wskakujcie tu:

Wydaje mi się, że możliwość wyboru kolorystyki to fajna opcja,
ale bardzo chętnie poznam Waszą opinię ❤
Baza i róża wykonane są z szablonu, który stworzyłam,
i otrzymacie go w ramach warsztatu ❤

Mam nadzieję, że praca Wam się spodoba.
a jeśli macie ochotę wziąć udział w warsztacie zapraszam do kontaktu 😍😍😍
Zapisy trwają do 27.12






Dajcie znać co myślicie :)

Materiały, jakie wykorzystałam:
Tekturka NAROŻNIKI 12  Tekturka BOMBKA okrągła

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i do zobaczenia w kolejnej inspiracji.



2 komentarze: