poniedziałek, 23 grudnia 2019

Stara walizka na drobny upominek

Witajcie Kochani!


Jutro kiedy zaświeci pierwsza gwiazdka zasiądziemy przy Wigilijnym stole i będziemy z niecierpliwością i ciekawością spoglądać pod choinkę na prezenty...

Walizka jest chyba ulubionym przedmiotem naszego DT ale dzięki temu możecie zobaczyć na ile sposobów można ją ozdobić. Moja inspiracja dla Was to pudełeczko w formie walizeczki, która będzie idealnym opakowaniem na perfumy dla mojej mamy.

Walizkę zrobiłam z jednego arkusza papieru do scrapbookingu oraz z papieru ryżowego. Zapięcia "postarzały się" dzięki tuszowaniu a poinsecje wycięłam z sospesso. 








Mam nadzieję, że któryś z  "walizkowych"projektów zainspiruje Was do zrobienia pięknego opakowania na zdjęcia albo na miły drobiazg.






Ze sklepu użyłam:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz