niedziela, 25 sierpnia 2019

Ozdoba na piku do doniczki

Witajcie serdecznie!

Drodzy, dziś moja wyjątkowa inspiracja...- wyjątkowa, z racji tego, że  ostatnia...
Pierwsza moja inspiracja pojawiła się na blogu Filigranki 2 lata temu... Czas ten minął szalenie szybko, i szalenie owocnie!  Z przyjemnością tworzyłam dla Was, prezentując świetne i pomysłowe filigrankowe tekturki. Mam nadzieję, że udało mi się Was choć trochę zainspirować :) 
Bycie w DT Filigranki było świetną scrapową przygodą pod wieloma względami!

Na pożegnanie przygotowałam ozdobę na piku z życzeniami "Miłego dnia".
Ozdobę można umieścić np. w doniczce z kwiatkiem. Jej szerokość to ok. 12 cm.



Ażurową tekturkę rozcięłam na pół i umieściłam po dwóch stronach; pomalowałam pastą z efektem mchu, oraz złotymi drobinkami w żelu - by dodać nieco błysku.
Napis wybieliłam białym gesso i natarłam złotymi drobinkami oraz złocistą farbą.







W pracy użyłam:





Poniżej garstka moich prac, jakie powstały w ramach DT Filigranki :)




Ściskam ciepło, Kasia z bloga Papierowe hobby Kasi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz