poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Mediowe opakowanie na wino


Witajcie!

Czas wakacji, to idealny moment na podróże...
A jak podróże, to pamiątki... Jedną z takich pamiątek może być butelka smacznego wina!
A jak wino, to idealny prezent urodzinowy dla konesera :)

W ofercie Filigranek znajdziecie świetne, dobrej jakości opakowania na wino.
Poniżej moja mediowa propozycja na ozdobienie butelki, w nieco męskim klimacie :)
Z tekturek- tarczy zegara i taga 100 lat zrobiłam luźną zawieszkę.
Ponadto odbiłam wzory masek, miejscami pochlapałam mgełkami i farbami 
oraz odbiłam stemplowe czarne kleksiki.
Na papierach, którymi okleiłam opakowanie zauważyć można francuskie akcenty ;)










Użyte produkty:

     

  



Ślę pozdrowienia, Kasia z bloga Papierowe hobby Kasi :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz