piątek, 12 lipca 2019

Różowiutka kartka imieninowa -TUTORIAL


Cześć kochani, przychodzę dziś do Was z tutkiem na taką słodziutką maksymalnie różowiutką karteczkę imieninową.. 
Mam nadzieję, że kartka jak i tutorial przypadną Wam do gustu.





1. Kartkę zbigowałam po przekątnej. Od dolnego brzegu po lewej do górnego po prawej stronie 
I zaginam do środka.


2. Wycięłam 2 kwadraty o wielkości 14cm x14 cm o 0,5 cm mniej niż wielkość kartki.
Jeden z nich przecięłam po przekątnej na 2 trójkąty.


3. Przykleiłam je na kartkę. Cały kwadrat w środku, a 2 trójkąty na przodzie kartki. 
Później wycięłam jeszcze 2 trójkąty i serwetkę.


4. Trójkąty przykleiłam na kosteczki dystansowe w środku.


5. Tak wygląda przygotowana baza kartki.


6. Imieninowy napis tekturkowy bardzo delikatnie potuszowałam by nadać mu odrobinę koloru.


7. Klejem Magic przykleiłam napis do serwetki, a tą kosteczkami dystansowymi do kartki.


8. Z wykrojnika przygotowałam sobie bardzo proste kwiatki które na środku ozdobiłam kryształkami.
Każde kwiatki w tego typu kartce będą wyglądać świetnie więc użyjcie takich które Wam przypasują. ;)


9. Dorobiłam jeszcze kilka kwiatków z półperełkami i przykleiłam je wraz z odrobiną gazy na kartkę.


10. Dokleiłam jeszcze kilka listków do kwiatków, napis do środka oraz półperełki.


11. Tak się prezentuje przód kartki.


*Ze sznureczka którego przygotowałam sobie na wstępnym zdjęciu zrezygnowałam w trakcie tworzenia. Więc bardzo proszę nie bierzcie go pod uwagę. ;)

Użyłam:




Dziękuję ogromnie i życzę twórczego dnia ;*







1 komentarz: