piątek, 5 lipca 2019

Narodziny dziecka - exploding box


 Narodziny dziecka to wielkie wydarzenie w każdej rodzinie. Idąc w odwiedziny zobaczyć malucha zazwyczaj zabieramy ze sobą mały drobiazg. Dla małego Kubusia zrobiłam box ozdobiony tekturkami z Filigranek.
Przedstawię Wam krok po kroku, jak zrobić taki box.

Najpierw przygotowałam 5 kwadratów w paski o bokach 9,5 cm i przykleiłam na wewnętrzne ścianki. oraz na dno.



 Bardzo lubię filigrankowe exploding boxy za to, że pomiędzy ściankami mają tzw. skrzydełka w kształcie serduszek. Podczas otwierania ozdobione ścianki nie opadają od razu na dół, tylko przytrzymywane są przez owe skrzydełka. Do każdego boxa dołączona jest połówka skrzydełka z beermaty, aby móc odrysować kształt na papierze.


 Należy wyciąć 8 prawych połówek i 8 lewych. Pamiętajcie o tym, bo różnią się brzegami. Oklejając skrzydełka od wewnątrz i na zewnątrz potrzebujemy 1 arkusz papieru 30x30.


 Następnie przygotowałam 4 kwadraty o bokach 9,5 cm na zewnętrzne ścianki oraz jeden taki sam na zawieszkę ze smoczkiem. Szary kwadrat w kropki ma wymiary 10x10 cm i jest przeznaczony na wieczko. Wycięłam też paski do oklejenia boków wieczka. Mają wymiary 10x 2,5 cm.


Potem przyszedł czas na tekturki. Wycięłam pod nie 4 kółka.




Przygotowanymi elementami okleiłam pudełko. Przymocowałam klejem tekturki. Do wieczka przegotowałam małą zawieszkę ze smoczkiem, w środku której ofiarodawca może napisać parę słów od siebie.


Do środka wkleiłam wózek 3D. Niebawem pokażę Wam instrukcję, jak go złożyć.










Użyłam:





Hej, do następnego razu !



2 komentarze: