piątek, 21 czerwca 2019

Serduszko na miły dzień - fotokurs

Witajcie serdecznie 

Z przyjemnością inspiruję dziś kursem na ozdobne serduszko, gdzie użyłam bazy - serce, tekturki z napisem "miłego dnia" oraz motyle, grubą tekturę w koła (pozostałość po wyciśniętych żetonach z gry planszowej, która od dawna czekała na "swój czas"), wycinanki, media i róźne przydasie -sizal, perełki, mikrokulki, szklany kamyk, florystyczka siatka.

Zapraszam Was na fotokurs, gdzie wszystko objaśniam,
a gotowe serduszko na miły dzień bedzie wyglądało tak...  :)


1. W pierwszej kolejności bazę serce pomalowałam żel medium i przykleiłam materiałową siatkę florystyczną.



2. Również używając żel medium (ewentulanie kleju) nakleiłam tekturę (po żetonach z gry planszowej).
3. Po wyschnięciu wycięłam pozostałość tektury.
4. Pomalowałam całość białym gesso.



5. Czas na malowanie całości i zabawę kolorami- aż do uzyskania zadowalającego efektu - u mnie szarości i zieleń.


6. Miejscami odbiłam wzór maski, a w wydrążone koła nałożyłam pastę pękającą, i szklane kikrokulki (przyklejone dzięki żel medium)


7. Utworzyłam kompozycję papierowo-kwiatową. Brzegi skrawku papieru wytuszowałam srebrnym tuszem i wystrzępiłam nożyczkami. Wytuszowałam także brzegi wycinanek. W pierwszej kolejności przykleiłam klejem na gorąco sizal, a później papierowe wycinanki wg uznania.



8. Jeszcze na koniec pozostało umieszczenie tekturek. Wcześniej jednak wybielam je i nakładam "górzyście" żel medium. Po wyschnięciu przetarłam delikatnie srebrnym tuszem - podkreśliło to wybrzuszenia (można także użyć wosku).


9. Tekturki przyklejam w wybrane miejsca.


10. Na koniec trochę białych i zielonych chlapań. By mieć białe chlapania łączę niewielką ilość białego gesso z małą ilością wody, moczę twardy pędzelek i pryskam trząc włoski pedzla.

11. Na koniec zawieszam sznureczek na gotowe serce i już :)


Poniżej galeria gotowej pracy...






 Z Filigrankowego sklepu użyłam:

  

  



Pozdrawiam Was ciepło i życzę duuuużo weny i czasu dla siebie :)


2 komentarze: