niedziela, 16 czerwca 2019

Ramka...


Cześć kochani, stworzyłam dla Was dzisiaj pracę na bardzo fajnej Filigrankowej ramkowej bazie. Można ją sobie skleić dowolnie co daje naprawdę wiele możliwości. Posiada również w zestawie bardzo fajny haczyk przez co bez trudu Wasze prace będą mogły zawisnąć na ścianie. Ja akurat go nie użyłam ponieważ moja praca będzie stała na półce.. nie mogło zabraknąć oczywiście jakieś tekturki. Tym razem postawiłam na świetne listeczki które spryskałam soczyście żółtą mgiełką,a że ten piękny kolor bardzo fajnie gra z brązem to nie mogło go zabraknąć. Lubicie takie połączenie ? Ja bardzo. Mam nadzieję ,że moja praca Wam się spodoba.







Użyłam:



Dziękuję i życzę kreatywnego dnia. ;)








1 komentarz:

  1. super pomysł na dekoracje w rameczce :) aż sama spróbuje :) dziękuje za inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń