piątek, 24 maja 2019

Kurs na kolorową ozdobę

Cześć!

Dziś zapraszam was na kurs.
Do przygotowania kolorowej ozdoby posłużyła mi korkowa podkładka pod garnki o średnicy 19 cm, tekturkowe zawijasy, mgiełki i… ale wszystko po kolei.


Na początek dwukrotnie gruntuję podkładkę białym gesso, podsuszając nagrzewnicą.


Następnie farbami akrylowymi maluję filigrankowe tekturki, mieszając przy tym kolory.
Farbę nakładam punktowo zwykłą gąbką do mycia naczyń.
Tekturki przyklejam na gel medium i gdzieniegdzie dodaję pastę pękającą.
Ale sam korek już tworzy fajną teksturę.
Teraz niestety muszę czekać aż preparat wyschnie, choć do cierpliwych nie należę.


Chcę, żeby praca była wiosenna, więc gdzieniegdzie stempluję używając wzoru z motylami.


Na gel medium przyklejam gazę, na której będę układała kolorową kwiatową kompozycję.


Kwiaty solidnie obsypuję kulkami i proszkiem 3d.
A następnie delikatnie, namoczonym w mgiełkach pędzelkiem, dodaję kolory na kulkach.
W niektórych miejscach tapuję też gąbką do naczyń jedną z mgiełek.


Kiedy wszystko ładnie wyschnie, rozbielam stosując białe gesso.
Robię to suchym pędzlem.
Na koniec przyklejam pomalowane motyle z masy plastycznej i chlapię splashami.
Ale jeszcze czegoś mi zabrakło, więc dodałam trochę blasku złotą porporiną.
I tak oto powstała kolorowa ozdoba do mojej pracowni.




Użyłam:

    

    

    

Zainspirowani? To do dzieła!
Ania


2 komentarze: