piątek, 17 maja 2019

Kurs na kartkę z sercem i od serca.

Witajcie.
Zapraszam na  fotokurs z realizacji kartki z sercem i od serca.




Wykorzystałam filigrankową, białą bazę kartki o wymiarach 14,5 x 14,5, papier Gossamer Blue Lemoncraft, który przycięłam w kwadraty o wymiarach 14,3 x 14,3 oraz 13,3 x 13,3.

 
Większy kwadrat nakleiłam na filigrankową bazę.


Na mniejszym kwadracie odrysowałam i wycięłam wewnętrzne serce z przepięknej tekturki -ramki "serce do przewlekania", a następnie podkleiłam go przezroczystą, sztywną folią.


Wewnętrzną stronę okleiłam dwustronną taśmą dystansową w sposób pokazany na fotografii.


Tak przygotowaną warstwę nakleiłam na kartkę uzyskując od góry "kieszonkę" w kształcie serca.


Na uzyskaną, warstwową kartkę przykleiłam tekturkę, 


którą następnie ozdobiłam plecionką ze wstążki.


W powstałą kieszonkę wsunęłam dedykację dla Mamy.


Ostatnim krokiem było udekorowanie kartki. 
Wykorzystałam własnoręcznie wykonane kwiaty z foamiranu.


W pracy wykorzystałam:


Serdecznie pozdrawiam
Renata










1..

2 komentarze: