niedziela, 17 czerwca 2018

Dla nauczyciela / For a teacher

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was czekoladownik na Merci, przygotowany jako podziękowanie dla wychowawczyni. Czekoladownik ozdobiłam tekturkowym napisem oraz ramką w rozmiarze XXL, wyciętą na moje specjalne zamówienie.
Ramka dostępna w sklepie Filigranek ma wymiary około 9 x 7 cm, natomiast "moja" wersja jest znacznie większa i ma wymiary 17 x 13 cm.
Powiększona ramka doskonale sprawdza się jako ozdoba okładki albumu 16 x 21 cm,
pasuje również idealnie do wymiarów czekoladownika na Merci.

Hello!
Today I'have for you a chocolate box for Merci, prepared as a "thank you" for a teacher. 
I've decorated the box with a chipboard sentence and a XXL size frame, cut out for my special order.
The bigger frame perfectly works as an ornament of the photo album cover, it also fits into dimensions of the chocolate box for Merci.












W pracy użyłam:
I've used:



Życzę Wam miłego dnia!
Have a wonderful day!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz