piątek, 13 kwietnia 2018

Ramka okno vintage / Vintage window frame

Dziś chciałam Wam pokazać nasz nowy produkt i jednocześnie inspirację do niego :)
Gdy wpadłam na pomysł takiej ramki nie mogłam się doczekać, by sama szybko wziąć ją do użycia - tak oto powstała moja wersja ramki-okna. Bardzo postarzała, w stylu vintage, który uwielbiam :)

Baza naszego produktu wygląda tak - sprzedawana jest w komplecie z malutkimi zawiaskami, co umożliwia otwiranie ramki jak prawdziwe okno:

Today I would like to present you our new product and also inspiration :)
This is that moment when you take a prototipe and can't wait to make something with it - I created such window frame in vintage style, which I love :)

Basis of our product lokks like this - we sell it together with very small hinges, so you can open it like real window:


A oto i moja ramka:









Produkty, które wykorzystałam do stworzenia tego projektu:









Pozdrawiam,
Asia










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz