piątek, 20 kwietnia 2018

Odrobina piękna wokół


Cześć, witajcie :)

Dziś chciałabym zainspirować Was łatwą w wykonaniu kartką, gdzie główne skrzypce grają tekturkowa serwetka, oraz kwiaty, a kropeczką nad i jest dowolny tekst i kilka upiększeń.


Dla ciekawskich opisałam w kilku zdaniach co i jak ;) 

Na serwetkę nałożyłam kolejno: farby akrylowe (zieleń i brąz), jednoskładnikowy żel do spękań, 
białą farbę akrylową. Pęknięcia są niewielkie, delikatne, ale można zauważyć w nich  zielonkawą 
i brązową bazę. Dla ciekawszego efektu w niektórych miejscach musnęłam serwetkę pastą woskową (odcień - metal brąz oliwkowy).


Kartka pasuje na wiele okazji, wszystko zależy od umieszczonej treści - u mnie tekst z arkusza 
do wycinania z kolekcji papierów UHKGallery Desert Rose (ta sama kolekcja tworzy kartkę).


Zdobienie papieru - najpierw odbiłam delikatnie wzór z folderu do wytłaczania (zauważalny jest 
pod odpowiednim kątem), następnie wytuszowałam brzegi wodnym tuszem (odcień pistacjowy), 
odbiłam wzór z maski za pomocą żelowej przezroczystej matowej pasty - po wyschnięciu 
daje świetny efekt :)


 Na koniec umieściłam bukiet moich kwiatów :)



Do przygotowania kartki użyłam m.in.:

     


   

    


Ciepło pozdrawiam i życzę dużo wolnego czasu na realizację Waszych projektów :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz