poniedziałek, 23 października 2017

Świąteczny shaker box / Christmas shaker-box

Witajcie!

Nie mogłam dłużej się powstrzymywać :) koniecznie chciałam użyć świątecznego shaker-boxa w swojej pracy i tak oto powstała moja pierwsza świąteczna kartka.


Hello!

I could not stop myself :) I really wanted to use Christmas shaker-box in my work and this is how I created my first Christmas card.


Tło kartki dodatkowo ozdobiłam stemplowanymi gwiazdkami i razem z tekturką pokryłam różnymi pudrami do embossingu. Główny element kartki stanowi shaker-box, który wypełniłam cekinami, brokatem i zamknęłam pod foliowym kółkiem. Kompozycję wokół kartki ułożyłam z wyciętych gałązek, liści i szyszek, tak by komponowała się z zimową kolekcją papierów i dodatków Studio Light, które znajdziecie w filigrankowym sklepie.

On the background I stamped some stars and both with chipboard I covered with different embossing powders. The main element of the card is a shaker-box that I have filled with sequins, glitter and closed under a circle cut out of foil. I laid out the composition around the shaker-box with cut twigs, leaves and cones so all would compose with the winter collection of  Studio Light papers and die-cuts which you can find in the Filigranki shop.




Produkty, których użyłam / Products I have used:

https://www.filigranki.pl/shaker-box/4858-shaker-box-bombka.html?search_query=shaker&results=21

https://www.filigranki.pl/papiery-swiateczne/5023-woodland-winter-zestaw-papierow-36szt-15x15cm.html

https://www.filigranki.pl/narzedzia/4623-nagrzewnica-do-embossingu-papermania.html?search_query=puder+do+embossingu&results=5






2 komentarze:

  1. Aniu, kartka bardzo mi się podoba! Świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, uwielbiam te zimowe kolekcje Studio Light - kartki same się robią ;) a shaker-boxy w zimie dla mnie są niezastąpione!

      Usuń