środa, 30 sierpnia 2017

Kartka ślubna - kurs

Hej :)
Chciałam Wam dziś pokazać krótki kursik na przygotowanie karteczki interaktywnej. Minimalistyczna kartka ślubna z wykorzystaniem monet :)
Kartka krok po kroku to mój pierwszy taki kurs wirtualny :) mam nadzieję, że jest dość czytelny.... zapraszam do działania. Jeśli uda Wam się wykorzystać kursik miło mi będzie jeśli w komentarzu pokażecie efekty końcowe swoich prac :):)

 Hi :)
I wanted to show you a short tutorial on how to make an interactive card today. Minimalist wedding card with the use of coins :)
This step by step card is my first such virtual tutorial :) I hope it is readable enough .... I invite you to action. If you succeed in using the tutorial please show the final effects of your work in comments below :) :)





































Wykorzystałam ze sklepiku:)



oraz inicjały tekturkowe wykonane na specjalne zamówienie.

Pozdrawiam
Eliza



2 komentarze:

  1. Super,na pewno wypróbuję ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie kolorystycznie ślubna karteczka. Kurs przejrzysty. Bardzo czytelny. Jeszcze nie tworzyłam tego typu kartek, kto wie, moze sie skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń