piątek, 19 maja 2017

Ślubna w nietypowym kształcie / Wedding card in unusual shape.

Witajcie / Hello
Dzisiaj pokażę Wam moją kolejną interpretację dla sklepu Filigranki.
Przygotowałam ślubną kartkę w nietypowym kształcie.Jej centralne miejsce zajmuje tekturka z sentencją. Całość wykonałam w jasnych, niebieskich kolorach.
Mam nadzieję, że Was zainspiruję do wykorzystywania cudnych Filigranowych tekturek w ślubnych projektach.

Today I will show you my next project for Filigranki. I created weeding card in unusual shape. The central point of the card is chipboard with  sentence. All in light, blue colours.
I hope that I will inspire you to make wedding cards with beautiful chipboard from Filigranki.









W pracy użyłam / I used:





Pozdrawiam / Grettings 
Renata ( Karteluszkowo)



4 komentarze:

  1. Zachwycająca karta. Jej kształt, piękny cytat, te papiery cudne i aż tyle tekturek, których wcale nie za dużo... Wspaniała praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio i mnie spodobały się takie kartki składane ! Ta jest naprawdę piękna !!!

    OdpowiedzUsuń