poniedziałek, 10 stycznia 2022

Zawieszka dla Dziadka

 Cześć ! 

Moja dzisiejsza inspiracja to podziękowanie dla Dziadka w formie zawieszki w stylu vintage.
Do wykonania projektu wykorzystałam dwie tekturki- drzwi, które skleiłam, aby praca była bardziej stabilna i postarzyłam , aby kolorystyka pasowała do  wyciętych elementów i dodatków.
Użyłam farb akrylowych, brokatu i pasty . Umieściłam również adekwatny do okazji napis,który wyraża nasze uczucia :)

Jeśli więc szukasz wyjątkowego sposobu na powiedzenie Dziadkowi, jak bardzo jest dla Ciebie ważny i jak niezwykłą rolę odgrywa w Twoim życiu zapraszam -
obejrzyj, zainspiruj się i działaj :)


 






Ze sklepu wykorzystałam:

Tekturka BOMBKA okrągła        Tekturki zestaw KOCHANEJ BABCI 2 szt.

Baza albumowa DRZWI 15x20cm   HOMEMADE 12szt. papiery dwustronne 30,5x30,5 cm MINTAY 
 
 
Życzę Wam pięknego dnia- Viola - Smykałka
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz