wtorek, 11 stycznia 2022

Książka na Dzień Babci z małym albumikiem

 Witajcie w Nowy Roku!

Mamy styczeń, a wiadomo - w styczniu jest wielkie święto. Tak to Dzień Babci i Dziadka. 

W związku z tym, postanowiłam że zrobię z tej okazji upominek w postaci książki. Bazę wzięłam z nowości, które niedawno pojawiły się w sklepie i dodatkowo do wnętrza stworzyłam mały albumik, który pomieści 9 zdjęć w formacie 7,5 cm na 7,5 cm. 

Lubicie dawać swoim dziadkom takie wyjątkowe prezenty? 

Zapraszam do oglądania ;) i inspirowania się.







Zanim okleiłam bazę książki papierem, to wcześniej rozbieliłam wszystkie brzegi oraz ramkę i napis.

W napisie jest wkomponowane serduszko, więc pomyślałam, że będzie to motyw spajający wszystkie elementy pracy. Tak tez zrobiłam, na wewnętrznej stronie umieściłam ramkę z białym wnętrzem, na którym można wpisać życzenia lub za kompozycję wsunąć zdjęcie. Kompozycję stworzyłam z wycinanek z bloczka kreatywnego, z przepięknej kolekcji Linen Story od Lemoncraft i wykorzystałam tutaj między innymi cudny słoiczek z serduszkiem. Po drugiej stronie, tam gdzie jest głęboka strona książki, na jej ściance umieściłam szydełkowe serduszko, również wycięte z kolekcji. Pod tym serduszkiem jest ukryty magnes, który ma za zadanie przytrzymać mały albumik. Z kolei na okładce albumiku wykorzystałam urocze serduszko tekturkowe, które również wygląda jakby było robione na szydełku.












W tym uroczym albumiku jest jeszcze schowany mały tag, na którym zmieści się kilka słów płynacych prosto z serca. Cała książka zawiązana jest podwójną wstążką tzw. gnieciuszkiem.


Do pracy wykorzystałam:


        





Pozdrawiam cieplutko ;*














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz