wtorek, 18 stycznia 2022

Książka 3D- jako opakowanie na prezent

 Cześć!

Spieszę do Was z ostatnia już naszą inspiracja z okazji dnia Babci i Dziadka.
Ich święto już tuż tuż, więc jeśli Wasze karteczki i upominki dla nich są jeszcze niegotowe, to łapcie inspirację i zasiadajcie do biurek, bo czasu naprawdę zostało mało.

Baza książka - 
dużo jej odsłon ostatnio Wam pokazujemy bo wbrew pozorom jest to produkt o wielu możliwościach.
U mnie tym razem posłużyła za opakowanie prezentu jakim był wydrukowany voucher 
(ale na co ten voucher to Wam nie mogę zdradzić- 
przecież nie będziemy psuć niespodzianki dziadkom :p)


Bazę okleiłam papierami od Lemoncraft. 
Użyłam tez Lemoncowych elementów do wycinania.
Kwiaty zrobiłam ręcznie z foamiranu.
Żeby dodatkowo uatrakcyjnić moja książkę, okienko w książce wykorzystałam do zrobienia z niego shakera. W ten sposób nad dedykacją "latają" teraz szklane kuleczki i złote serduszka.
 


 
W dnie książki schowałam złożony Voucher (jest też opcja dla lubiących łakocie dziadków- w "skrytce" zmieści się też czekolada Ritter Sport.
 







I z takim prezentem można śmiało jechać w odwiedziny do Babci i Dziadka.
 
 
w projekcie użyłam
 
   
 
      



Ściskam Was mocno

Ania - Dusza z papieru
 

 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz