poniedziałek, 4 października 2021

Walizka dla Wychowawczyni

 Dzień dobry moi mili! 

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Edukacji Narodowej, czyli święto popularnie nazywane Dniem Nauczyciela.

Prezent na tę okazję nie musi być kosztowny by był wyjątkowy. 
Dziś chcę Wam pokazać walizeczkę dla Pani Wychowawczyni, oraz zakładkę, którą wraz ze słodkościami nauczycielka znajdzie w jej wnętrzu. 
Całość zrobiłam korzystając z nowej kolekcji Lemoncraft -Linen Story.
Niesamowicie delikatna, pastelowa kolekcja, która w swoim zestawie elementów do wycinania posiada również grafiki książek i napisy dedykowane nauczycielom, więc bez wahania sięgnęłam właśnie po nie.
Trudno było wybrać konkretny arkusz, bo w tym bloczku co jeden to piękniejszy. Ostatecznie wybór padł na wzór z paseczkami.
 


Chciałoby się użyć wielu dodatków, ale nasza baza walizki sama w sobie jest bardzo atrakcyjna, więc nie ma sensu zbyt mocno jej zasłaniać. 
Delikatna rameczka, ażurkowe kredki, kilka listków i dedykacja - one dopełnią całość.
Na filigrankowych półkach znajdziecie spory wybór tekturek w tematyce szkolnej- koniecznie zajrzyjcie tam planując prace dla nauczycieli.
 
Do zestawu zrobiłam również zakładkę do książki, tu niestety by zakładka była praktyczna w użyciu, musiała pozostać jak najbardziej płaska. Pojedyncza warstwa tekturek i papierowe elementy do wycinania - tyle wystarczy.

A teraz jestem ciekawa Waszych opinii o tym, jak Wam spodobała się moja wersja prezentu dla Wychowawczyni .










produkty jakie użyłam znajdziecie tu:

       

      

    

pozdrawiam Was serdecznie

Ania - Dusza z papieru



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz