piątek, 1 października 2021

Romantyczne pudełko na ślubny prezent

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was romantyczne pudełko w kształcie serca, w moim ulubionym stylu "na bogato". :) Ozdobiłam je papierami Lemoncraft z najnowszej kolekcji Linen Story, kwiatami z foamiranu oraz dużym tekturkowym narożnikiem. Bok pudełka wykończyłam pięknym tekturkowym borderem.

Pudełko powstało w trakcie lajwa, który miałam przyjemność poprowadzić na fanpage Lemoncraft.
 Jeśli macie ochotę zrobić podobną pracę, zapraszam Was do oglądania: TUTAJ

Takie nietypowe pudełko sprawdzi się jako efektowne opakowanie prezentu z okazji ślubu, komunii, chrztu czy powitania maluszka. Możecie je również zrobić dla siebie, do przechowywania bibelotów czy dekoracji mieszkania.










Wykorzystałam:







Życzę Wam miłego dnia! :)





1 komentarz:

  1. To jest arcydzieło! Za każdym razem jak zobaczę to jeszcze bardziej mi się podoba! Rozmarzłym się ...

    OdpowiedzUsuń