sobota, 11 września 2021

Upominek z okazji Chrztu Świętego





Witam się z Wami dzisiaj bardzo serdecznie.

Jest to mój debiut tutaj.

Nazywam się Agnieszka Gaździk. Moja przygoda ze scrapem zaczęła się od tego, że jak w 2020 roku urodził się mój siostrzeniec, to chciałam dać mu wyjątkowy i spersonalizowany prezent na chrzest. Mimo, że odkąd pamiętam zawsze lubiłam sama takie przygotowywać, to nie miałam pojęcia o prawdziwych scrapowych papierach, tekturkach, kwiatach itp ;) Jednak wtedy zaczęłam zgłębiać temat i przepadłam - jak to mówią, z kretesem;) Kupiłam pierwsze profesjonalne papiery, kilka tekturek i tak się zaczęła moja przygoda.Od tego czasu dużo się nauczyłam. Wprowadziłam do swoich prac wielowarstwowość i tekturki, które pięknie podkreślają i nadają im charakteru. Samodzielnie również robię kwiaty.
Mam nadzieje, ze będą się wam podobać moje inspiracje i chętnie będziecie z nich czerpać pomysły.

Dlatego dziś na powitanie postanowiłam stworzyć upominek z okazji Chrztu Świętego.

 Bardzo lubię ozdabiać drewniane skrzynki. Są one pamiątką na wiele lat i mieszczą w sobie drogocenne rzeczy i wspomnienia.  Jako dodatek do niej, stworzyłam również kartkę na okrągłej bazie.
Miłego oglądania.






A do pracy użyłam:

https://www.filigranki.pl/pl/narozniki/1351-tekturka-naroznik.html
















 Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka

 

2 komentarze: